Voimassa 01.01.2015 alkaen

1. Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Verkkokaupan käytön edellytyksenä asiakkaan tulee:

a) rekisteröityä Paletti Oy:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla yrityksen tiedot sekä muut pakolliset tiedot.
b) Rekisteröitymällä antaa suostumuksensa, että Paletti Oy rekisteröi henkilö- ja yritystiedot asiakasrekisteriinsä. Paletti Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Paletti Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakas- ja yritystietoja ulkopuolisille tahoille.

1.2. Asiakkaan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu puhelimitse ja sähköpostitse. Asiakas sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.

2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on maksanut ennakkoon tilauksensa.

3. Hinnat

3.1. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Voimassaoleva hinta on hinta joka on näkyvissä tilausvahvistuksessa. Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR).

3.2. Mikäli tilauksen rivien arvo on alle 50,00€ (sis. alv), tilaukseen lisätään pientilauksen käsittelymaksu 15,00€ ellei ole toisin sovittu.

3.3. Toimituskulut (14,00€) ilmaiseksi, mikäli tilauksen rivien arvo on vähintään 200,00€ (sis. alv) ellei ole toisin sovittu.

3.4. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

4. Toimitus

4.1. Toimitus 2-3 arkipäivän kuluessa.

4.2. Palveluiden toimitusaika on mainittu tapauskohtaisesti erikseen.

4.3. Mikäli asiakas ostaa tuotteita, joille Paletti Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

4.4. Paletti Oy toimittaa tuotteita ja palveluja vain Suomessa. Kaikki Paletti Oy:n tuotetoimitukset tapahtuvat Posti Group Oyj:n välityksellä, elleivät asiakas ja Paletti Oy muuta erikseen sovi.

4.5. Tuotemuutokset: Paletti Oy pidättää oikeuden vaihtaa tilattu tuote toiseen vastaavaan ja saman hintaiseen mikäli tilattua tuotetta ei ole enää saatavilla.

5. Maksuehdot

5.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:

Maksu tapahtuu asiakkaan kanssa erikseen sovitulla tavalla.

6. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

6.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo paketin/pakettien luovutustilanteessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postivirkailijalle heti vahinkoilmoitus asiasta. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

7. Reklamaatio

7.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa puhelimitse tai sähköpostitse asiakaspalveluun. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Paletti Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Paletti Oy palauttaa jo maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

8. Ylivoimainen este (Force majeure)

8.1. Paletti Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Paletti Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Paletti Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

9. Riitojen ratkaisu

9.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.